Vilkår og retningslinjer

På denne siden finner du våre vilkår og retningslinjer for donasjoner/gaver, fastgiveravtaler.

Faste givere
Gjelder fastgiverforhold med Vipps.

Ved signering med Vipps settes trekkdato til det samme som signeringsdato. Trekkdato kan tilpasses. Det trekkes aldri annet enn avtalt sum.

Fastgiver per Vipps er tilgjengelige i app eller nettside, og trekkes fra ønsket bankkort eller -konto.

Gaver
Betalinger kan gjøres via nett, enten som betaling med bank- og kredittkort eller via Vipps.

Send mail til flekkeroy.menighet@kristiansand.kommune.no eller ring oss på
tlf: 90927901 hverdager mellom kl. 09-15. Dette gjelder avtaler om faste bidrag. Mailen bør inkludere navn, adresse, telefonnummer og / eller epostadresse på giver som ønsker å avslutte giverforholdet.

Avtaler via Vipps faste betalinger kan også avsluttes i Vipps-appen.

Ved andre fastgiverforhold, hvor giver selv har satt opp faste trekk, må giver selv inn i nettbanken og slette eventuelle trekkfiler etter at avtalen er bekreftet avsluttet, da organisasjonen ikke kan gjøre dette etter at trekkfiler er sendt.

Inngåelse av faste betalinger
Du har mulighet til å angre deg ved inngåelse av ordninger med faste betalinger. Med andre ord kan du si opp giveravtalen din hos oss når som helst.

Selv om det i utgangspunktet ikke er mulig å angre seg på tidligere donasjoner åpner Flekkerøy menighet for bruk av skjønn i slike situasjoner, der siste donasjon kan delvis eller helt krediteres.

Konfliktløsing
Ved eventuelle feil eller mangler på produkt fra nettbutikken eller benyttelse av angreretten skal Flekkerøy menighet imøtekomme krav innen rimelig tid. Dersom partene ikke kommer til enighet, kan Forbrukerrådet kontaktes for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på tlf: 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.