Annenhver

Aldersgruppe: Videregående og unge voksne

Hvor skjer det: Menighetssalen

Hva skjer:

Annenhver er for VGS og unge voksne. Vi samles annenhver torsdag i Pust/menighetsalen kl 19:30. Det blir først litt snacks og mingling før vi går inn til en undervisning og så snakker litt sammen etterpå. Dette er en plass for deg som ønsker å vokse i tro og lære mer! Vi ønsker at dette kan være et sted der du blir tatt i mot og utfordret med relevant, ekte og god undervisning fra gode undervisere. Vi har med oss mange gode ledere som gleder seg til å følge deg opp!

Annenhver koster 200kr i halvåret, og for å få ekstra støtte til opplegget ønsker vi gjerne at du melder deg inn i Skjærgårds LIVE samtidig (kryss av for det i påmeldingen, så ordner vi resten! Ingen ekstra kostnader!) Det blir selvfølgelig også tur i løpet av året. Informasjon om denne kommer etterhvert.

Når skjer det: Annenhver torsdag i partallsuker

Kontaktperson:

Jonas Pettersen.