Åpningstider:

Mandag kl. 11-14. (u/Barista)
Tirsdag   kl. 11-14. (m/Barista)
Onsdag  kl. 11-14. (m/Barista)
Torsdag  kl. 11-14 og kl. 19-21 (m/Barista)
Fredag    kl. 11-14 (m/Barista)

Tirsdag og fredag med fersk bakst!

Flekkerøy sin egen kafé. Pust kafé i Flekkerøy kirke.

Velkommen til menighetens egen kafé!

Vi ønsker at dette skal være et sted for en Pust i bakken og et Pust fra vår Herre! Kafeen er hjerte i kirka som pulserer hver eneste dag. Et sted der mennesker kan komme å oppleve både Guds nærvær og menneskers nærvær! Her er du velkommen uansett ståsted i livet. Vi ønsker å samle mennesker, stifte nye vennskap og ikke minst – drikke ordentlig god kaffe!

Kafe Pust takeaway: Smaker du kan ta med deg!

Nyt Kafe Pusts deilige smaker selv når du er på farten! Vi tilbyr takeaway-alternativer som kan bestilles ved å ringe oss på telefonnummeret 92 77 09 76. Uansett om det er en kopp varm baristakaffe eller en lunsj, kan du enkelt ta med deg våre smaker uansett hvor du skal. Ta kontakt med oss for å utforske vårt takeaway-utvalg og bestill dine favoritter i dag!

Ta med litt av Pust Kafés magi hjem!

Vi tilbyr gavepakker med våre flotte baristakopper og krus, prydet med Maria Landes vakre ord. Du kan også velge å inkludere deilig kaffe, te eller sjokolade for en ekstra spesiell opplevelse. Eller kjøpe tingene hver for seg.

Utforsk vårt utvalg på Instagram: @pust.kafe.

For bestilling, send mail til Linda Torkelsen på lt428@kirken.no eller sms til 412 35 847.

Bidra til et meningsfullt fellesskap – Bli med oss på Kafe Pust som frivillig!

Vil du være med på å skape et sted der folk kan kjenne seg sett og inkludert? Kafe Pust er avhengig av frivillige som deg for å kunne åpne dørene hver dag. Bli med oss og bidra på ulike områder som servering, matlaging, barista, oppvask og mer. Ditt bidrag vil bli verdsatt og gjøre en stor forskjell!

Uansett om du vil hjelpe med store eller små oppgaver, har vi plass til deg i Kafe PUST-familien! Vi tror at hver eneste person har noe unikt å tilføre. Bli en del av fellesskapet og skap gode opplevelser for våre gjester.

Ta kontakt med Linda Torkelsen på telefonnummeret 41 23 58 47 eller på lt428@kirken.no for å finne ut mer om hva vi kan tilby deg som frivillig. Du kan også lese mer og melde din interesse her: